BADco. vas poziva na Salon u sklopu projekta LABO21

Eksplodirani prikazi izvedbe – poprišta analize, poprišta poetike

Trodnevni program Eksplodirani prikazi izvedbe donosi uvid u aktualne interdisciplinarno-istraživačke tendencije na polju suvremenog plesa i širem polju kazališne izvedbe. Veliki broj istaknutih kazališnih stvaratelja danas surađuje sa znanstvenicima i stručnjacima za tehnologiju na analizi poetskih, metodoloških i izvođačkih pretpostavki vlastitog umjetničkog rada. Podstrek tim tendencijama dale su najnovije znanstvene spoznaje u neurologiji, kinestetici ili mediologiji, kao i tehnološke inovacije na polju računalne analize, modeliranja i reprezentacije procesa visoke kompleksnosti kao što su senzorno-mahnički procesi u tijelu, koreografska kompozicija ili kazališna predstava. Cilj tih interdisciplinarno-istraživačkih aktivnosti je približiti specifičnu praksu i znanja koja nastaju u stvaralačkom radu tih umjetnika publici, mladim stvarateljima i znanstvenicima u formi izložbi, publikacija i radionica, a ponekad i tako stečene uvide vratiti i u daljnji stvaralački rad.

Tako će program Eksplodirani prikazi izvedbe kroz predavanja, prezentacije i radionicu predstaviti istraživačke aktivnosti o i u umjetničkom radu Jana Fabrea (Troubleyn/Laboratorium), Chistine Gaigg, Emija Greca (ICKamsterdam), Marjane Krajač, Waynea McGreggora (Random Dance), projekta Motion Bank kompanije Williama Forsythea i rad BADco.

U simpozijskom dijelu programa u četvrtak (05.12.) i subotu (07.12.) izlagat će istaknuti teoretičari izvedbe, dramturzi, znanstvenici i umjetnici: Bertha Bermúdez Pascual (ICKamsterdam), Elke van Campenhout (a.pass), Scott deLahunta (Coventry University/Motion Bank/Random Dance), Christine Gaigg (2nd Nature), Joe Kelleher (Roehampton University), Marjana Krajač, Goran Sergej Pristaš (BADco.), Jonas Rutgeerts (Troubleyn/Jan Fabre), Sarah Whatley (Coventry University).

U petak (06.12.) austrijska koreografkinja Christine Gaigg održat će radionicu Kadar po kadar u kojoj će zajedno s polaznicima analizirati postupke kojima je nastala njena najrecentnija koreografija DeSacre!, doku-izvedba u kojoj se susreću Le Sacre du Printemps (1913.) Stravinskog i Nižinskog i umjetnička akcija kolektiva Pussy Riot u moskovskoj Katedrali Krista Spasitelja.

U srijedu (04.12.) u 20:00 BADco. u Galeriji Nova (Teslina 7) otvara izvedbenu instalaciju Strgane izvedbe koja je nastala temeljem analize i dokumentacije koreografije Fleshdance iz 2004. godine. Prilikom otvorenja izložbe BADco. će detaljnije prezentirati instalacijski rad i izvesti segmente koreografije. Izložba ostaje otvorena do nedjelje (08.12.) uz izvedbu uživo na svaki puni sat.

Sve aktivnosti su na engleskom jeziku.

Raspored

04.12. srijeda, Galerija Nova (Teslina 7)